zaterdag 16 april 2011

Een piercing laten zetten

Omdat ik eigenlijk al langer een piercing erbij wilde, heb ik het maar direct al doel neet gezet. En toen kon ik het natuurlijk niet langer uitstellen.Gisteren (15 april 2011) ben ik naar Inside Outside in Venlo gegaan om mijn piercing te laten zetten. Het is een conch geworden :D

Ik moest eerst een half uurtje wachten, omdat de piercer nog bezig was, maar dit was voor mijn geen probleem. Toen ik uiteindelijk aan de beurt was vond ik het best wel spannend. Samen met de piercer heb ik de plaats bepaald  en mijn oor werd ontsmet. Toen kwam de naald in zicht...het was eigenlijk zo gebeurd. Ik heb een klein krakje gehoord en de pijn viel eigenlijk best mee. Naald eruit en piercing erin, na wat gevecht met het bolletje zat deze er ook op. Na tien minuten was ik weer buiten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten