maandag 7 januari 2013

Photo challenge #1

Hoi hoi,

Hier ben ik weer...een beetje laat maar goed.
Iedereen nog een gelukkig, creatief en geslaagd nieuwjaar.

En nee dit keer heb ik niets gehaakt of wat dan ook.....Ik heb iets nieuws.
Eerder in het jaar was ik al op verschillende 30 day photo challenges gestuit. Ik wilde dat toch nog wel een keer doen, maar ja, wanneer dan.

Net voor nieuwjaar had ik net besloten er een uit te zoeken en gewoon op 1 januari te beginnen. Maar op oudjaarsdag kwam ik op Instagram een nieuwe challenge tegen. Deze zou op 1 januari beginnen en had ook nog leukere lijst dan diegene die ik gevonden had. Dus ik heb besloten daaraan mee te doen.


Ik vind het erg leuk om te doen....en het dwingt je ook een beetje om na te denken wat je gaat doen en een beetje anders naar dingen te kijken.

De eerste week is al om en het was soms best zoeken...maar ik heb er toch een leuk overzichtje van proberen te maken.

Van links naar rechts en boven naar onder:
Today - "nieuwjaarsreceptie" met familie...wat meestal betekend, veel bier en chips :D
Something new - nieuwe waxmelts  en mijn eerste ontvangen Snail mail (later daarover meer)
Heart - hartje van theelichtjes :D
The view from here - onderweg naar Utrecht met het Flow winterboek

Bovenste foto (nog eens the view from here....foutje moet kunnen)
Linksonder: Movement - onderweg naar Pap (probeer maar eens een duidelijke foto te maken met beweging erin...knap lastig...al vind ik deze nog best goed gelukt)
Mine - misschien heel cliche...maar ja, Jelle is van mij ;) daarom een collage van foto's van ons door de jaren heen (wel vrij recente foto's)

Ik ga proberen elke week zo een overzichtje te plaatsen van mijn gemaakte foto's voor deze challenge. En misschien komt er nog een vervolg :D
(toevallig had ik zo'n soort challenge laatst nog opgenomen in mijn Day zero lijstje...dus werk ook nog aan mijn doelen ;) )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten