zondag 13 januari 2013

Photo challange #2

Deze week van de challenge vond ik wat lastiger....zeker nu ik aan mijn stage begonnen ben, soms moet je een beetje vooruit denken. Over hoe en op welk moment je een foto wil maken....

Stage verloopt verder erg rustig....ben nog aan het opstarten. Als het goed is volgende week wat oriƫnterende interviews, daarna kan ik echt vooruit :D

Hoe mijn week er deze keer uitzag :
7. Street - eerste dag begon al goed, ik stond weer in de file. Maar dat kwam eigenlijk wel goed uit, zo kon ik een mooie foto maken van een viaduct bij Eindhoven (met lampjes :D ).
8. Something beginning with a "T" - mijn tanden. Het was weer tijd voor een rondje ortho, en zo kon ik mooi
mijn vorderingen laten zien.
9. Paper - mijn nieuwe rolletjes masking tape (plakband van papier) en ontvangen snailmail.
10. 1 o'clock - lunch op stage, waarbij we gezellig met z'n 4e aan 1 tafel eten.

13. Circle - het aan en uit knopje van mijn strijkijzer :D
12. Surprise - ik had eindelijk leuk inpakpapier gevonden en dat bij de Hema (was vooral blij/verrast dat ze daar het bruine inpakpapier hadden, dat zocht ik al een tijdje).
11.Water - spreekt voor zich denk ik?!

Op naar de volgende week :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten