maandag 16 december 2013

Primark Shoplog

Een shoplog??? Ja een shoplog. Geen filmpje (want ik ben niet zo goed op film) maar gewoon foto's van wat ik gekocht heb. En waarom dan? Nou omdat ik een challenge wil aangaan en ik jullie daar getuige van wil maken.

De Primark in Eindhoven werd op 19 november "eindelijk" geopend. Op
29 november ging ik met mijn tante en vriendlief (hij ging vrijwillig mee) ook een kijkje nemen. Ik had een heel verlanglijstje gemaakt, van wat ik allemaal wilde kopen/bekijken.
Helaas viel de collectie me wat tegen. Ook vond ik de indeling wat rommelig en niet zo overzichtelijk. Mocht ik nog een keer naar de Primark gaan, en echt dingen nodig hebben, zou ik eerder voor Essen kiezen dan voor Eindhoven.

Dit is het resultaat van onze shoppingspree. Drie zakken van de Primark, 1 van vriendlief, 1 van mij en 1 vol met geurkaarsen. Na de Primark hebben we ook nog een bezoekje aan de Ikea gebracht, wat ook een volle zak opleverde.

Wat ik zoal gekocht heb:


Een lekker warme, dikke pyjama, een setje cozy sock en een setje kerst onderbroeken.

        
Ook kocht ik een groen blouseje, een groen (hij lijkt grijs op de foto) gebreid vest en een rood hemdblouseje

Nu vragen jullie je af, wat heeft dit met die challenge te maken. Nou, ik heb met mezelf afgesproken dat dit het laatste is dat ik koop. Ik ga een jaar lang niets kopen. Of in ieder geval, zolang mogelijk proberen vol te houden.


In Mei gaan vrienden van ons trouwen en misschien dat ik daar nog iets nieuws voor zoek, maar dat is nog ver weg. Ver mag ik niets meer kopen, wat kleren betreft (pyjama's, ondergoed en sokken daargelaten).
Helpen jullie mee????

1 opmerking:

  1. Gaaaaaf!!! Ik heb dat ook gedaan, in 2012. Helemaal niets kopen lukte echter niet.
    Op internet staan hele goede sites hierover en blogs en fora...misschien iets om even op te gaan kijken voor tips? Die pyjama en sokken vind ik enig!!! En kaarsjes heb je nooit genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen