vrijdag 6 december 2013

Wensenlijstjes | Amigurumi

December is altijd de tijd van lijstjes. Veel lijstje. Wensenlijstjes, hoe is mijn jaar verlopen-lijstjes, goede voornemenslijstjes. Nou ja, je snapt vast wat ik bedoel.
Mijn wensenlijstjes waren wat karig dit jaar, ik wist vanalles om te vragen, maar moest dan weer via internet besteld worden, wat lastig is. En mensen wol laten kopen is ook lastig. Dus dat heb ik allemaal geschrapt.

Mijn te-haken en te-breien lijstje groeien gestaag. Er is zoveel leuks te vinden (vooral op internet) en ik heb besloten vanalles op een rijtje te zetten.

Deze keer mijn te haken lijstje, op Amigurumi gebied.


Stuk voor stuk vind ik ze fantastisch. Het is dan ook lastig om te kiezen welke ik als eerste zou maken.
Zoek je zelf nog inspiratie, bekijk dan eens mijn Pinterest bord.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten