maandag 23 december 2013

Yarn

Ik had nog een verjaardagscadeau van vriendlief te goed. En aangezien hij nog niets verzonnen had, vertelde ik dat ik nog wel wat garen wilde hebben/nodig had. Tijdens het eerste weekend van December was er een kortingsactie van Echtstudio en besloot mijn slag te slaan.

   

Ik wilde nog een deken maken en een paar sjaals. Eigenlijk had ik gezegd dat ik Stylecraft niets vond, maar zij hadden wel de mooiste kleuren voor mijn deken en de meeste meters op een bol voor mijn sjaals. Dus kieperde ik 9 bollen Stylecraft in mijn mandje, samen met 2 bollen Phildar en een setje oogjes.

    

Ook had ik nog een halve cowl hier in huis liggen, gemaakt met Drops Andes. Helaas verkopen ze dat niet bij Echtstudio dus besloot bij Hobbydoos nog een bestelling te plaatsen. Voor 1 bolletje verzendkosten betalen is wat zielig dus ik besloot nog 3 bollen bij te bestellen om een aantal mutsen te maken.
Ik had toevallig een cool patroon gezien op internet en volgens de beschrijving zou dit garen aan de eisen moeten voldoen.



Ik kan niet wachten om aan de slag te gaan.

2 opmerkingen:

  1. Leuke kleurtjes! :D Ik wil nog steeds stylecraft eens proberen, alleen heb ik op het moment te veel wol ongebruikt liggen ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, ik heb al een idee wat jij tussen de kerstactiviteiten zit te doen ;)
    Een handwerkwinkel, redelijk in de buurt is trouwens ideaal, ik heb er zelf één om de hoek liggen.
    En...alvast een fijn kerstfeest!

    BeantwoordenVerwijderen