maandag 5 mei 2014

Crossstitch hat

Een tijd geleden zag ik op Instagram een super schattig mutsje staan. De plaatser van het mutsje bleek het patroon te verkopen via Etsy! Ik besloot het patroon te kopen (ik kwam er zelf niet uit).


De reden dat ik er niet uit kwam, was omdat er gebruik werd gemaakt van de cross stitch.
Ik kende de steek niet, maar hij is uiteindelijk erg makkelijk. En het geeft een leuk resultaat. Ik hou wel van wat extra structuur.


Ik maakte het mutsje met wat restjes Simply Soft. Het patroon werkt met dubbele draad, dus ik had nog heel wat garen nodig.


Het resultaat vind ik erg leuk geworden. Een robuust uitziend mutsje in toch hele schattige kleuren. In mijn shop staan al heel wat mutsjes te koop. Wachtend op een baby'tje dat warmte nodig heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten