donderdag 21 april 2011

Een lijst maken met alle steden die ik nog wil bezoeken

Stiekem had ik zo'n lijstje al gemaakt. Deze staat nog gewoon in de notities van mijn telefoon. Maar ik wilde het lijstje echt op papier zetten en uitbereiden, dus bij deze.

Op nummer 1 staat sowieso New York. Het lijkt me echt heel vet om hier naar toe te gaan en alles te bekijken en sommige dingen te herkennen uit bijv. films of juist deze plaatsen op te zoeken (zoals het Plaza Hotel uit Home Alone 2, maar ook Ground zero) en uiteraard flink te gaan shoppen.
Op nummer 2 staat London. Ik ben hier al een keer met school geweest, maar dat is toch anders. Ik zou graag alles zelf willen ontdekken en nog een keer naar Harrods gaan (de vorige keer vond ik er echt niets aan...misschien nu wel). En nu wel de rij trotseren voor de London Eye enzo enzo.

Verder heb ik niet echt een volgorde, ik zou nog graag een keer naar Rome en Venitie gaan. Maar ik wil Amsterdam ook nog een keer bezoeken (heel slecht...als Nederlanders zijnde nog nooit in Amsterdam te zijn geweest) En uiteraard moet ik dan ook naar de PC hooft en naar het Madame Tusaude en het Anne Frankhuis en varen over de grachten......
En dat waren eigenlijk wel alle steden die ik zeker gezien wil hebben....kort lijstje eigenlijk maar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten