woensdag 18 mei 2011

Aantal doelen gehaald of mee bezig

Er komt steeds meer vordering in mijn lijst....helaas heb ik nogsteeds geen 101 doelen, maar dat komt vast nog wel.

Het eerste doel wat ik gehaald heb, is de goedkeuring vragen voor de externe minor. Om hiervoor goedkeuring te krijgen moest ik me eerst inschrijven via Kies op maat. Zij zouden mijn inschrijving dan door sturen naar de gastschool (in dit geval de HAN) en dan zou ik een overeenkomst gemaild krijgen. Deze overeenkomst moest ik dan zelf ondertekenen en dan door school laten ondertekenen. Voor school zelf moest ik me ook nog inschrijven voor de externe minor via peoplesoft (inschrijfprogamma) en moest ik een formulier invullen waarop staat wat ik ga leren en hoe ik hiermee mijn competenties ga bewijzen enzo.
Gelukkig vond school het goed genoeg en hebben ze ook hun krabbel gezet onder de overeenkomst. Die is nu op de post naar de HAN en nu is het afwachten op volgend bericht.

Ook heb ik mijn haren geverfd. Moest nodig gebeuren want ik kreeg een flink uitgroei. De vorige keer had ik de kleuringfoam van John Frieda gebruikt en dat is me goed bevallen. Ik kan nu gewoon zelf mijn haar verven zonder dat ik daar iemand bij moet vragen. De kleuren komen niet helemaal overeen met de stalen die in de winkels liggen maar op de verpakking lijkt het erg goed. Ik ben nu dus weer egaal bruin ipv grijs/blond met bruin.

Ook zijn we laatst naar de bios geweest, naar Fast Five! Volgens mij heb ik alle films ondertussen met Jelle gezien en ik vind ze stuk voor stuk geweldig. Ik zat echt met spanning te kijken en ook al zou de film tegen vallen...Vin Diesel speelt mee dus kan het nooit tegen vallen ;) De film was dus helemaal geslaagd en ben nu alweer aan het wachten op deel 6.

Om nog maar even verder te gaan, we zijn ook al een keer gaan uit eten en ik heb mijn eerste boek uit. Het restaurant was Charlie Brown in Helmond. Hier hadden we al een aantal keer gegeten en het is nog nooit tegen gevallen. We konden lekker buiten zitten en het was er nog lekker rustig. Gezellig en heel lekker.
Mij eerste boek was "De lijst van meneer Rosenblum". Dit gaan over een Joods stel dat net voor de 2e wereldoorlog verhuisd naar Engeland, bij aankomst krijgen ze een lijstje waarop staat hoe ze zich het beste aan kunnen passen om zo min mogelijk op te vallen. Meneer Rosenblum slaat hier alleen een beetje in door en vervreemd hierdoor van zijn vrouw.....gelukkig komt op het eind weer alles goed! :D

Dat was het weer voor deze keer......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten