donderdag 3 november 2011

Weer terug van weggeweest

Hallo allemaal,

Is iedereen weer druk aan het werk/naar school aan het gaan na de herfstvakantie?
Ik helaas wel (niet heel hard gelukkig, maandag gewerkt, dinsdag school en morgen weer werken, dus het valt nog mee).

Maar we zijn dus in de vakantie op vakantie geweest! Yeah! Een hele beleving, want we zijn met z'n 8e geweest. Pap en zijn nieuwe vriendin (stiefmamma :P) broertje, dochters van stiefmamma (stiefzusjes dus :P) vriendlief van stiefzusje en mijn eigen vriendlief! :D Kei gezellig (gelukkig)
10 dagen lang helemaal niets doen, beetje eten, naar het strand, zwemmen en zonnebaden :D hoe luxe kun je het hebben?!
De eerste nacht hebben we helaas in een ander hotel moeten slapen want ons eigen hotel was overboekt, maar daar kregen we wel compensatie voor (luxere kamers en 2x gratis lunchen). Het eten in het hotel was niet super, maar we hebben geen honger geleden.

De hoogtepunten:







Uiteraard kon ik mijn haakwerk niet thuis laten en ben ik op vakantie begonnen aan een granny square kussen....helaas zijn er nog geen foto's van (er valt nog weinig te zien) maar die volgen zeker nog.

Bij thuis komst, moest ik vanzelf eerst een errug lang lopend project afmaken. Ik was namelijk al vanaf begin augustus bezig met het maken van een tas voor mijn moeder. Maar doordat ik het niet zo leuk vond, duurder het heel lang. Nu is hij eindelijk af! Ik ben er ook echt klaar mee....ik hoop dat mijn moeder er blij mee is...anders doe ik haar wat :P



Op naar het volgende haakwerk. Ben nu ook al bezig met een knuffeltje....hopenlijk gaat dat iets sneller.:D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten