zaterdag 11 augustus 2012

Aankleding

Sorry, ik ben hier alweer een veel te lange tijd niet geweest. Maar ik/we hebben het dan ook erg druk gehad. Ineens ging het allemaal zo snel. Nu is alles een beetje tot rust gekomen, gelukkig. En heb ik eindelijk zomervakantie.

In mijn vorige blog vertelde ik over de "verbouwing" en dat we naar de grote slaapkamer willen verhuizen.
Niet lang na mijn laatste blog, was het stucwerk droog en konden we beginnen met verven en het laminaat leggen.
We hebben de muren wel twee keer moeten verven omdat het de eerste keer helaas niet helemaal goed pakte. We hebben gekozen voor een soort licht groen/mint groene kleur voor op de muren, die erg rustig en licht oogt, wat erg fijn is.
Het laminaat had ik al een keer laten zien en is een licht grijze/witte kleur, wat het geheel een beetje afmaakt.
Op koninginnedag hebben pap en ik de tweede laag geverfd en een gedeelte van het laminaat gelegd. En niet lang daarna de rest.
Maar toen moesten we de kast nog in elkaar zetten, en omdat dit ook niet met maar twee mensen ging, moesten we weer wachten totdat pap tijd had.

Volgens mij zijn we halverwege juni een keer over verhuist, toen was echt alles klaar en kon het bed naar beneden.

Vanuit de deuropening

De muren met de kast


Het bed

Het is erg moeilijk om van de kamer goede foto's te maken, dus hier moeten we het mee doen.
Op dit moment moeten sommige stukjes nog voorzien worden van plinten en moeten we nogsteeds een oplossing vinden voor het verduisteren van het schuine raam. Nu staat er gewoon een stuk karton voor....niet echt een ideale oplossing.

Verder zijn we onder ook flink bezig geweest. We hebben nu ook onze bank binnen en ik ben wat bezig geweest met de decoratie.


Onze bank, hij zit echt heerlijk

Kleine overzichts foto

Wat schilderijtjes enzo op de korte muur


Een ladder in de gang voor alle sjaals 

Ook hebben we eindelijk een boekenkast gekocht. Ik moest gewoon ergens een kast hebben voor al mijn boeken. En deze was lekker goedkoop van de Ikea :D


Boven de bank heb ik wat plankjes opgehangen en daar wat lijstjes opgezet, nu ook aangevuld met wat vaasjes en bloemetjes zodat het meer kleur geeft.


Ik ben er erg blij mee....:D


Geen opmerkingen:

Een reactie posten