dinsdag 24 april 2012

Veranderingen

Hoi Hoi,

Ik dacht ik laat nog eens iets van me horen.....en nu ik ziek thuis zit, heb ik daar alle tijd voor.

De afgelopen weken zijn we rustig aan begonnen met klussen. Als eerste moest het behang van de muren in de grote slaapkamer, waar wij strax willen gaan slapen. Gelukkig ging dit erg snel (met een beetje hulp van HG behangverwijderaard), dus toen zijn we maar direct doorgegaan met het loshalen van de vloerbedekking en uiteindelijk volgde de vloerbedekking op de trap.
We hebben erg veel geluk gehad dat de vloerbedekking niet helemaal gelijmd was op de trap, want dat zou echt een rotklus zijn geweest, maar nu is de trap al helemaal kaal en bijna helemaal geschuurd.
Afgelopen donderdag is de stucadoor geweest, nu nog een weekje drogen en dan kunnen we aan de slag met verven en het laminaat leggen.
Hopenlijk kunnen we daar zaterdag al mee beginnen.

Halverwege maart is pap al verhuisd, zij hadden de grote dingen al klaar en ook al alle meubels binnen. Maar Maikel bleef nog even bij ons omdat er nog een plaats was voor zijn computer en zonder computer gaat hij nergens naar toe. 2 weken geleden is hij dan ook verhuisd en nu zijn we eindelijk alleen. Het is soms wel een beetje stil in huis en het huishouden is nog niet mijn grootste hobby maar voor de rest is het wel lekker.
Ook hebben we ondertussen al wat meubels gekocht. We waren al een aantal keren gaan kijken en wisten ongeveer wel wat we wilde hebben. En omdat de salontafel al verkocht was en het toch wel lastig werd zo zonder.....hebben we daar maar vast een nieuwe van uitgezocht. En we hebben een tvmeubel gekocht. Beide waren gewoon op voorraad dus een week erna hadden we ze al in huis staan.

De kale muur

Kale trap


Nieuwe meubels


We zijn er erg blij mee....maar nu passen de rest van de meubels er helemaal niet meer bij. Pap heeft ondertussen ook al onze bank besteld, maar het is nog even afwachten wanneer die komt. Ik hoop niet over een heel te lange tijd.

Buiten verhuizen en klussen enzo moest ik de dinsdag na pasen ook nog een keer naar school. Ik heb nu eindelijk mijn laatste toets gehaald en mag nu beginnen met het volgen van de leerkringen (een voorbereiding op het afstuderen). En dan kan ik half augustus beginnen met afstuderen.....yeah! Eindelijk!

Ik heb denk ik, ben ik bang, weer een nieuwe verslaving gevonden....Helaas is dit een dure verslaving.....
Op de een of andere manier wil ik schoenen kopen! heel veel....hele hoge en hele mooie.......
Als ik er dan ook nog gewoon een dag op zou kunnen lopen.....dan heb je er nog wat aan zou je zeggen.....Gelukkig lukt dat op de meeste nog wel...maar hoger als 10cm aan hak is toch nog wat te veel....al zijn die vaak wel het mooiste :(
Ik zal binnenkort eens een foto maken van mijn collectie.....mijn wishlist staat ondertussen op Pinterest en hij groeit en groeit.....helaas krimpt mijn bankrekening met dezelfde snelheid....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten