zondag 11 november 2012

Lekker stinken in de winter

Het wordt weer winter....dus vroeg donker, lekker koud en 's avond gezellig onder een dekentje met de kaarsjes aan voor de televisie.

De ultieme tijd om weer een hele lading waxmelts te bestellen en lekker te gaan stinken ;)



Ik had enige tijd geleden al weer wat besteld, maar dat was maar een klein pakketje en die waxmelts waren dan ook snel op :( Gelukkig had ik wel goed gekozen en waren de meeste echt lekker.

Ook kwam ik erachter dat mijn tante nu ook een brander heeft. Zij had deze gekregen van haar dochters.
Maar daar had zij waxmelts van scent chips bij gekregen. Deze heb ik ook een keer gekocht om uit te proberen. Maar ik vond ze maar stinken (en ze waren best duur).

Zij vroegen toen wat ik er altijd in deed en vertelde dat zij de chips eigenlijk ook niet zo lekker vond.
Dus toen hebben we samen een aantal waxmelts uitgezocht, waarvan zij dachten dat ze die lekker zouden vinden. Maar met een gezin van 5 is dat een stuk lastiger dan dat je ze alleen mag uitzoeken ;) :D

Ik bestel mijn waxmelts altijd via deze site. Daar zijn ze lekker goedkoop, er is veel keus, ze ruiken lekker en ze heeft heel vaak aanbiedingen of acties waarbij je allemaal gratis cupjes krijgt.

Dus na een aantal cupjes uitgezocht te hebben, ben ik thuis zelf gaan kijken wat ik wilde. En uiteindelijk hadden we een bestelling van 30 cupjes :D
Dat is nog eens inslaan ;)



Mijn tante heeft veel waxmelts met vanille erin....zij vonden het lekker zeiden ze...Ik hoop dat ze dat straks nogsteeds vinden. Mijn ervaring is dat vanille vaak zwaar is en erg overheerst. Ook hebben ze een aantal frisse geuren zoals appel bloesem en kersen bloesem, maar ook patchouli en white musk en met oog op de kerst nog een aantal kerst geurtjes. Helaas was de echte dennen geur uitverkocht.



Ook ik heb veel kerstgeurtjes (kon niet veel andere dingen naar mijn zin vinden, deze keer) en een aantal bloemgeurtjes. Ook heb ik nog 2 tablets gekocht. Dit zijn groot verpakkingen waarin eigenlijk 6 cupjes verpakt zitten, zodat je extra lang kan genieten van een geur. :D


Hopenlijk kunnen we weer even vooruit....en bevalt de collectie van mijn tante ;)
Het is altijd leuk als je mensen hebt waarmee je zoiets kunt delen :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten