dinsdag 4 december 2012

Roary the tiger

Niet alleen Johnny the monkey komt uit het Zoomigurumi boek, ook Roary the tiger komt uit dit boek!

Dit schattige en geheel ongevaarlijke tijgertje kon ik niet weerstaan en moest ik gewoon maken.

Het origineel

Ook dit was weer een supersnel project en ik had hem dan ook zeer snel af. Het zoeken naar geschikt garen op de Kreadoe beurs heeft nog bijna langer geduurd ;)



Als eerste ben ik begonnen met zijn kop.....toen deze klaar was had ik nog het idee dat Roary best groot zou worden, maar toen ik de beschrijving van mijn lijf nakeek, kwam ik toch tot de conclusie dat Roary niet zo groot zou worden. Ik begon me zelfs af te vragen waar ik straks zijn poten nog moest laten als zijn kop op zijn lijf zou zitten!



Uiteindelijk na een beetje passen en meten, konden de onderdelen vast gezet worden en bleef hij gelukkig ook nog mooi rechtop zitten. Soms helt hij wat naar achteren...maar zijn staart kan hem nog opvangen ;)



Zoals ik al zei....geheel ongevaarlijk ;)

1 opmerking:

  1. Super mooi gedaan Tamara! Echt heel goed! Als je zin hebt, kan je je foto posten op Flickr in onze groep: http://www.flickr.com/groups/zoomigurumi

    BeantwoordenVerwijderen