zondag 23 december 2012

Rosie het konijntje

Ik had haar Chloe en Zoey al meerderen malen voorbij zien komen en ook op mijn to-haaklijstje gezet. Toen daar die schattig uiltjes ook nog eens bijkwamen en moesten bestellen, heb ik maar direct alles besteld. Zo dus ook het patroon van de Spring bunny en Hugo the Unicorn.


Toen had ik ineens weer 3 projectjes op mn haaknaald staan ipv maar 1. Uiteraard moesten eerst de uiltjes af, maar toen ik niet verder kon, doordat ik geen vilt had, ben ik maar met het konijntje begonnen.
Het ging best snel, op het hoofd en die enorme poten na, daardoor heb ik hem een paar dagen laten liggen. maar nu is ze dus af.

Ik wilde haar ook een schattige naam geven en een naam die past en waar nog een zusje bij kan. Zo kwam ik uit op Rosie (en Rosa, maar die is er nog niet ;) )


Toen Rosie nog geen oren en bloem had, leek het hoofd erg groot.....en leeg. maar nu valt het wel mee en die blosjes maken het echt af!



De ontwerpster maakt echt hele leuke dingen. Ook heeft zij Roary ontworpen, dus ik ben fan. ze is ook erg enthousiast en wil graag zien wat je van haar patronen gemaakt hebt :)

1 opmerking: