maandag 28 januari 2013

5KM

Net voor het nieuwe jaar vertelde ik jullie toch over mijn hardloop avontuur???

Vorige week maandag, mocht ik door omstandigheden eerder vertrekken op het werk, waardoor ik ineens 's middags kon lopen ipv 's avonds pas. Dit kwam mij natuurlijk erg goed uit.

Het was de laatste les van mijn schema met Evy. Wat aan de ene kant heel jammer was, want ik vond het echt heel leuk om met haar te lopen, maar aan de andere kant was ik ook erg blij om eindelijk te eindstreep te bereiken.

Het koste wat moeite, maar ik heb het eindelijk gehaald. De 5km aan één stuk!!!! Mijn eindtijd was 35minuten en een beetje (bijna 36minuten). Het laatste stuk was echt afzien, maar toen kon ik niet meer opgeven.

In het linkje kun je mijn hele workout inzien.
http://www.endomondo.com/workouts/153101130/7208949

Nu heb ik nog precies 2 maanden om me voor te bereiden op de Venloop. Helaas is het niet meer van gekomen om nog te rennen, dus ik moet alsnog flink aan de bak. Maar ik weet nu dat ik het kan......En hoop over 2 maanden die 5km gewoon onder het half uur te lopen!

Ik heb er zin in :D

3 opmerkingen:

  1. Jeetje, wat knap! Om eerlijk te zijn moet ik er niet aan denken... Topprestatie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje :D Het duurde voor mij ook heel lang hoor, voordat ik doorhad dat ik het echt zou kunnen. En als je me een jaar geleden had gezegd dat ik zou gaan hardlopen en 5km zou gaan lopen had ik je echt uitgelachen. Maar toch blij dat ik het gedaan heb :D

      Verwijderen
  2. Goed bezig! Ik hoop over een week of 8 ook zover te zijn :))

    BeantwoordenVerwijderen