zondag 27 januari 2013

Photo Challenge #4

Ja ja, week 4 alweer.....Nog een paar dagen en dan is deze challenge alweer afgelopen. Zo gaat een maand toch snel.
Ik wil denk ik doorblijven gaan met elke maand een challenge, maar hoe ik dat aan ga pakken weet ik nog niet precies. Ik ben erachter gekomen dat er elke maand een nieuwe lijst komt voor een photo challenge, dus daar kan ik mee door blijven gaan.
Maar ik kwam in de nieuwe Flow ook een soort maand challenge tegen. Daarbij beantwoord je elke dag een vraag, waar uiteindelijk een soort doel uit moet komen, waarmee je aan de slag moet/kunt voor de komende 5 weken. Maar ik denk dat zoiets wel heel persoonlijk wordt en weet niet of ik er behoefte aan heb om dat met iedereen te delen. Dus ik ga even kijken hoe het loopt. Misschien dat ik het eind resultaat wel show....ofzo ;)

Deze week kregen we de volgende opdrachten:
- What you do
- Corner
- Electric
- Stripes
- Landscape
- Together
- Sun

- What you do: nou....de hele dag achter de computer zitten en resultaten van mijn onderzoek uitwerken en gegevens opzoeken en uitwerken en en en.......een hele boel opzoek werk dus.
- Corner: Ik denk toch wel de meest favoriete hoek in het huis. Mijn boeken kast (met hoekjes ;) ) met daarin mijn gehaakte knuffels. (iemand interesse? Ze zijn te koop)
- Electric: Er moest gekookt worden (soep opwarmen) op onze inductiekookplaat....op elektriciteit dus.
- Stripes: Toevallig had ik een soort gebreide trui aan, waarin deze streepjes zaten. Ik vond het wel grappig en geen standaard streepje.


- Landscape: Tja probeer maar eens een goede foto te maken als het bijna donker wordt. Het zag er ook echt blauw uit toen rond 5 uur....
- Together: Samen onder de deken een fimpje kijken :D
- Sun: Nou die schijnt hier dus niet.....dus heb maar een foto van vakantie gebruikt van Curacao, waar gelukkig altijd de zon schijnt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten