zondag 20 januari 2013

Photo challange #3

Week 3 van de photo challange is alweer om. Jeetje wat gaat dat snel.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik deze week niet zo leuk vond qua opdrachten.....Het waren ook vrij moeilijke opdrachten.

Deze week waren de opdrachten:
- Something Yellow
- An ordinary moment
- Two things
- Ready
- Shadow
- Delicious
- Something you saw

En dit is wat ik er van gemaakt heb :D


Mijn nieuwe aanwinst, 3 vazen waarvan 1 geel :D
Een heel normaal moment, lekker haken op de bank na een dag werken.
En twee dingen oftewel twee gehaakte knuffels.


Mijn bad was bijna klaar voor mij....en ik voor het bad.
Bij de shaduw foto heb ik een beetje vals gespeeld...Aangezien het heel grijs en donker is hier in NL, was dit nogal lastig. Daarom heb ik stiekum een foto van internet geplukt.....
Gisteravond was mijn Hawaii pizza erg lekker :D
En vanmorgen kwam ik onder en sneeuwde het weer....iets wat ik dus zag....nog meer sneeuw.

Ik heb weer zin in een nieuwe week :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten