woensdag 23 januari 2013

Snailmail

Ik heb het al een aantal keren laten vallen, maar nu dan toch eindelijk tekst en uitleg.

Ik ben gaan snailmailen......Gaan wat?! Ja snailmail, oftewel brieven schrijven en versturen via de (echte, langzame) post. Net zoals vroeger/een aantal jaren gebeurde met penvriendinnetjes.

Hoe ik hierbij gekomen ben? Ik kan het steeds vaker tegen in blogland en op Instagram en wilde toch wel eens weten wat het was. Zodoende kwam ik op snail-mail.nl uit en hun forum. Daar heb ik me toen eens aangemeld en een oproepje gedaan. Het leek me toch best leuk.

En zodoende had ik al snel 1 snailmailmaatje en er volgde er nog meer. Ik heb er nu 6, bij de meeste hebben we net de eerste brieven uitgewisseld en is het voornamelijk kennismaken.

En nu lijkt dat brieven schrijven heel simpel, maar er worden hele kunstwerken gecreëerd om het maar niet te saai te maken. Het is namelijk wél leuke post!

Ik ga (denk ik) proberen om jullie zo veel mogelijk up to date te houden van alle brieven die ik krijg en verstuur maar ook van de dingen die ik ervoor nodig heb.

Maar ik ga eerst beginnen met een paar voorbeelden, die ik uiteraard, gevonden heb op Pinterest ;)






Of stop er wat leuke dingetjes bij afgestemd op de ontvanger.




Zoals je ziet, de mogelijkheden zijn eindeloos.
En je wordt er gegarandeerd blij van....en je brievenbus ook ;)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten