woensdag 20 februari 2013

Pastelkleurtjes

Het schijnt een nieuwe trend te worden op mode gebied, maar ook in haakland kun je er niet meer omheen....Pastelkleuren.

Steeds vaker zie ik vrolijke gehaakte dingen voorbij komen in de meest vrolijke en schattige kleuren. Ik vraag me nogsteeds af welk garen zij steeds gebruiken, want ik zie het nog nergens :(

Misschien komt het wel omdat we zoveel behoefte hebben aan de lente, ik weet het niet. Maar ik hou ervan.

Zo zag ik dit mooie kleedje op de blog van Memerose. Haar hele blog is vrolijk dus zeker een kijkje nemen waard. Ook de hexagons vind ik altijd erg mooi, alleen heb ik zelf nooit echt een idee wat ik er mee zou moeten/kunnen.

Echtstudio maakt deze krans, met Drops Paris (waar dan wel weer kleurnummers bij staan, gelukkig)
Zo'n krans, dat is niets voor mij....maar die kleuren, daar ga ik van kwijlen hoor!

Deze deken vond ik op Pinterest. Ik vind het contrast met het wat hardere groen en rood heel erg mooi passen bij de rest.


Misschien niet zo pastel als de andere, maar ik hou van dit soort kleuren groen! En zeker in combinatie met het roze heeft het wel wat pastels-achtig.
Foto komt van Etsy, helaas is de deken niet meer te koop.


1 opmerking:

  1. Hoi Tamara!

    Omdat je regelmatig je blog bijhoudt schrijf ik je even via deze weg: de brief die ik je had gestuurd, vond ik vanmiddag terug in mijn eigen brievenbus! Ergernis alom dus, ik ga hem nog 1 keer posten, maar als je hem uiterlijk maandag nog niet hebt, schrijf ik je een nieuwe brief. Ik vind het erg vervelend voor je, ik had er zelfs een foto van op mijn blog gezet! Dus, als er geen post komt, kun je me via het snail-mail forum een pb sturen of via mijn blog een berichtje achterlaten.

    Heel veel groetjes van Marilyn!

    BeantwoordenVerwijderen