woensdag 20 maart 2013

Festiviteiten

Nadat ik mijn eerste PomPom had gemaakt, begon ik ze steeds leuker te vinden. Vriendlief vond hem ook erg leuk en ik moest er maar nog meer maken zodat de andere twee vazen ook een PomPom hadden.
Dat laat ik me geen twee keer zeggen!


Ik ging op onderzoek uit en kwam erachter dat ze ook in setjes van 3, 4 of aangeboden werden. Maar ja, hoeveel wil ik er dan en welke kleuren???


Uiteindelijk besloot ik om een setje van 5 te bestellen. Ik wilde zachte kleuren, richting pastel, maar ik wilde zeker niet teveel roze. Er waren ook mooie blauwtinten, maar die had ik ook al.


Uiteindelijk besloot ik een licht groene, een gele, een zuurstok roze, een perzikkleurige en een paarse te bestellen. Bij de setjes van 5 kreeg je de PomPoms in verschillende maten. Je krijgt 1 grote, 2 medium en 2 kleine, maar het was dus een verrassing welke kleur, welke grote zou krijgen.


De PomPoms die ik op de vazen zou zetten heb ik nu wel helemaal uitgevouwen. Ze zien er iets anders uit als diegene die ik zelf gemaakt heb, maar dat geeft niet.

De andere 3 PomPoms heb ik opgehangen. Vriendlief is jarig vandaag en die simpele slingers was ik een beetje moe. Dus dit leek me een leuke vervanging.
Ze hangen niet helemaal perfect en ben er ook niet helemaal tevreden over (denk toch dat het leuker was geweest als ik de grote en 2 medium had opgehangen, of van alle maat 1).


Ook leuk het me leuk om zelf een slinger te maken. Ik maakte van bruin inpakpapier vlaggetjes om daar later "Hoera" uit te knippen en de binnenkant te bekleden met masking tape voor een vrolijk geheel.







De slinger is aardig gelukt lijkt me.....De E is niet zo heel duidelijk, maar dat is niet zo erg. Laat het bezoek maar komen!

2 opmerkingen:

  1. De slinger ziet er prachtig uit, net als je pom poms ♥
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die slinger vind ik echt mooi!
    En die pompoms moet ik hebben: morgen of maandag na werktijd sjees ik even de Hema in, ligt toch bij mij om de hoek. Ik kan altijd spulletjes gebruiken voor thuis en in m'n klas.

    BeantwoordenVerwijderen