zondag 14 april 2013

Amour

Kennen jullie de Clover Amour haaknaalden eigenlijk al???

De doorgewinterde haakster zal ze ondertussen wel kennen, maar voor alle andere zal ik even uitleggen waarom iedereen met deze haaknaalden weg loopt.


Iedereen kent natuurlijk de ergonomische haaknaalden wel. Ik heb er zelf ook 2, maar die deden me eigenlijk meer pijn dan die simpele metalen haaknaalden.

De amour haaknaald heeft een soort rubber omhulsel wat hem veel zachter maakt en ook is deze ronder dan andere haaknaalden, wat ook weer prettiger is om vast te houden.


Ik bestelde mijn eerste amour volgens mij bij mijn bestelling Simply soft. Het werd een haaknaald 6, die de saaie kleur bruin had :(

Niet veel later bestelde ik ook de 3,5mm versie. Dit zijn eigenlijk mijn meest gebruikte haaknaalden (op dit moment).


Wally haakte ik met Drops op haaknaald 6, maar dit vond ik eigenlijk net iets te grof, dus toen ik garen moest bijbestelen, bestelde ik ook direct een 5,5mm haaknaald mee. :D

Het is niet heel goed te zien, maar de Amour is veel ronder en zachter.
Ik zie nu steeds vaker dat je alle amour haaknaalden in een pakket kunt bestellen, erg handig. Ik heb er niets meer aan en denk dat ik ook even genoeg haaknaalden heb nu.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten