zondag 7 april 2013

Onthulling

Twee blogjes geleden liet ik een sneakpreview zien van iets wat ik had gemaakt. En in deze blog mag ik(al) laten zien wat het is.
 
Het kindje van vrienden van ons, kwam iets eerder dan verwacht (een weekje maar) en daarom mag ik het nu al laten zien, want ik maakte het voor haar. Haar ja, want vriendin is bevallen van een meisje :D
 
 

Ik haakte Wally de Walvis voor haar. Het patroon is erg gemakkelijk en ik had Wally binnen een dag af kunnen hebben, als het garen niet op was geweest bij de laatste drie touren van de staart......


Voor de leukigheid stopte ik er een belletje in en uiteraard kon een wolkje water uit het spuitgat niet ontbreken ;)



Ik hoop dat de ontvangster er blij mee is, moeders in ieder geval wel :D
Wally is ook al te koop in mijn Etsy shop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten