maandag 13 mei 2013

en nu?

Nou dat was het dan....afgelopen dinsdag was mijn laatste dag op stage en dus een beetje mijn laatste dagen als student. Ik moet de komende twee weken nog hard aan de slag om mijn bewijzen te verzamelen om mijn competenties te bewijzen, maar dat is eventjes bikkelen en dan is dat ook weer gedaan.

Het voelt een beetje raar, als een zwart gat. Wat nu? Het voelt een beetje beangstigend om niet te weten wanneer ik aan de slag kan en mag, maar ook omdat ik niet precies wat ik wil doen en dus ook het werk nog een beetje onbekend is.

Ik ben altijd een beetje jaloers geweest op die mensen die op de basisschool al precies wisten wat ze later wilde worden. Ik kon het nooit vertellen en nu, na al die jaren school weet ik het nog niet.
het voelt een beetje nutteloos. Ik had echt gehoopt dat ik het nu geweten had en dat ik na mijn opleiding kon zeggen " ja, dat was echt een leuke opleidingen en echt wat ik zocht!"

Helaas, mocht het niet zo zijn. Ondertussen ben ik de vacaturebanken alvast maar wat af aan het speuren.....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten