zondag 19 mei 2013

nagellak

Sinds een aantal weken probeer ik mijn nagels te lakken. Een aantal jaar geleden kocht ik twee neutrale kleuren (nude en taupe) en vorig jaar kocht ik een okerblauw en paarse. Beide met glitters, uit de Vampire's Love collectie van essence.


Een paar weken geleden lakte de vriendin van vriendlief z'n neef, mijn nagels. (is er een naam voor zo iemand??? is dat m'n zwager of hoe zit zoiets???) Zij heeft een hele doos vol ontelbare lakjes.
Een week later probeerde ik het zelf, dat lukte iets beter als voorgaande jaren. Ik wist al snel dat ik nieuwe kleuren wilde en vond bij de Hema een setje schattige mini's.
De vriendin wees me op een actie van de Kruidvat waarbij de nagellak ed. in de aanbieding was.

De eerste keer hield ik me in, en kwam naar buiten met 2 lakjes van Catrice. twee dagen later ging ik weer naar de Kruidvat en kwam ik naar buiten met vier lakjes.


Later kwam ik erachter dat ze de kwastjes van Cartrice veranderd hadden (en dus breeder) dat maakte het lakken niet echt handig. maar ik ben blij met het resultaat tot nu toe.




Ik kan niet wachten tot die andere kleurtjes te proberen.

1 opmerking:

  1. Nou, dat noemen we dan maar een schoonneef!
    In de lijn van schoonmoeder-schoonbroer enz.
    Nee,ik weet dus ook niet hoe je zo iemand dan noemt!

    BeantwoordenVerwijderen