woensdag 29 mei 2013

Welke kleuren krijgt Roos?

Ik heb weer alle tijd om te haken :D *jompel* maar nu heb ik geen zin :(
Ik heb allerlei verzoekjes, waar ik nooit zin in hem om aan te beginnen. Van ellende begon ik maar aan een kikker, maar ik was eigenlijk blij dat mijn garen op was. Wel heb ik vandaag maar nieuwe gehaald...Die kikker moet toch een keer af.

Ook wilde ik beginnen aan Roos de Rups, een patroon van Stip & Haak. Zij heeft zoveel leuke patronen. konijntje Pluis maakte ik al eerder, maar eigenlijk wil ik na Roos ook Sjaak Slak maken.

Maar goed, ik wilde dus beginnen met Roos de Rups, maar ik ben heel slecht in combinaties kiezen....Ik kom er bijna nooit uit. Ik wilde een neutrale Roos maken, zodat ik deze misschien in mijn shop kon zetten of ooit cadeau kan geven zonder dat het echt een meisjes of jongetjes rups wordt.

Ik had al bijna 2,5 bolletje van haar lijfje af, toen ik besloot dat ik het niets vond. Ik heb het uitgehaald naar 1 bolletje, gemaakt met een lila kleur.


Maar nu? Met welke kleur maak ik de rest van Roos Rups? Ik heb jullie hulp nodig.
Dit is mijn bescheiden collectie katoen garen....jullie mogen kiezen, want ik weet het niet meer.


Voor diegene met Ravelry, kunnen ook een kijkje nemen in mijn virtuele stash ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten