vrijdag 30 augustus 2013

Vakantie uitjes #1

Afgelopen week was de eerst week dat vriendlief vakantie had. We hebben niet veel gepland maar wilde ook niet alleen maar thuis blijven zitten.

Maandag was het toch best mooi weer en besloten we om wat te gaan wandelen. Via Lynda las ik over theetuin de Roode Vennen en het daarachter gelegen bos en we besloten (lees ik bepaalde) om daar heen te rijden.

De theetuin zelf zag er wat verlaten uit, maar bij het cafetje was het erg mooi met mooie volle bloemen en leuke tafeltjes. Maar we wilde eerst gaan wandelen.
Uiteindelijk heb we ongeveer 5km gelopen en zijn we best mooie dingen tegen gekomen in het bos.
De bruggetjes over het water en het pad langs het water waren erg mooi. Maar er waren ook mooie lavendervelden en karakteristieke bomen te vinden.








Op woensdag ging ik met een vriendin high-tea'en. We gingen naar Chateau De Raay in Baarlo. Ik was hier nog nooit geweest en wist niet zo goed wat ik kon verwachten (behalve dat het best sjiek zou zijn). Mijn vriendin was hier al vaker geweest omdat zij hier volgend jaar gaan trouwen. De lokatie is echt prachtig!


De high tea viel helaas wat tegen, maar we hebben ons vermaakt. Toen ik daar buiten rond liep had ik echt graag een goede camera gehad.....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten