vrijdag 27 september 2013

Bravo Big Rainbow

Zoals jullie de vorige week al lazen, kocht ik een bol Bravo Big Rainbow. In de winkel was ik al fan maar na het maken van de muts was ik helemaal om.

Het is zo'n mooi garen om mee te werken! Het ziet er wat ruw en stug uit maar het is echt heel zacht en fijn om te werken. In het begin pluist het wat, maar de pluisjes laten zich gemakkelijk verwijderen.

Wat ook erg mooi is aan het garen zijn de kleuren. Bravo Big is verkrijgbaar in verschillende effen kleuren. Bravo Big Color is een gemĂȘleerd garen, in een kleurtoon. Maar bij Bravo Big Rainbow gaat het dus alle kanten op. Ik vind het knap hoe ze de kleuren bij elkaar gezocht hebben. De meeste bollen bevatten echt knapkleuren, maar door deze te combineren met rustigere kleuren wordt de bol (en de gemaakte muts) nooit echt een circus of een warboel.

Voor mijn eigen muts koos ik voor warme kleuren. Er zit bruin en verschillende tinten oranje in, maar ook ineens reepjes blauw die je er niet in verwacht.


Voor mijn shop kocht ik nog twee bollen. Hiervoor koos ik twee totaal verschillende. De eerst bol bevat geel, paars, blauw en grijs. De muts hiervan staat ook op het label afgedrukt.  De andere bol is wat rustiger, met blauw, oranje, beige en een beetje groen.

In de winkel hadden ze nog heel wat andere kleuren. Dus de keuze is reuze. De mutsen zijn leuk om te maken en zijn snel af. Ik maak er graag in opdracht, dus heb je een voorkeur voor een kleur, laat het me weten!


Op deze site kun je het assortiment en de kleurstelling goed zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten