vrijdag 6 september 2013

Met de hand

Naast Etsy is er ook een Nederlandse site, Met de hand. Hier kun je ook je zelfgemaakte dingen verkopen en publiceren.
Ik besloot de gok te wagen en een account aan te maken.



Voor Met de hand maakte ik nieuwe foto's en er kwamen wat nieuwe knuffels bij. Helaas is het licht hier in huis niet helemaal optimaal en heb ik ook geen mooie egale achtergrond. Dus de bank was leidend voorwerp. Dit ging redelijk, maar ben nog niet helemaal tevreden.

Ik verzon voor elke knuffel een leuk verhaaltje, een soort karakteromschrijving. Naar mijn idee is dat wel grappig om te lezen. 

Op deze manier probeer ik nog meer mensen bekend te maken met mij en mijn knuffels. Ik hoop dat het gaat lukken.

Op Met de hand kun je me vinden onder MrsKeunings.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Tamara!
    Ik zag afgelopen woensdag het volgende bij de Xenos: een mini-fotostudiootje. Ik ken deze van mensen die zelf kaartjes maken.Het bestaat uit een soort 'tent' waar je datgene in zet wat je op de foto wil en er zit ook een standaard bij voor je camera en volgens mij ook verlichting.
    Is dit misschien iets voor jou om jou knuffels te fotograferen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey! bedankt voor de tip. Ik ga het eens bekijken bij de Xenos. Kijken of ie het geld waard is ;)

      Verwijderen