maandag 28 oktober 2013

Slouchy hats

Nadat ik mijn eerste muts had gebreid, besloot ik om nog meer mutsen te breien. Gewoon met dezelfde wol, alleen in andere kleurtjes voor mijn shop.

Ik koos twee mooie kleuren uit, waarvan ik dacht dat andere die ook wel mooi zouden vinden. Niet te druk en te gek dus.


De eerste muts had ik binnen korte tijd weer af, de tweede muts moest ik langer wachten. In de tussentijd maakte ik nog drie sjaals.



Deze twee mooie mutsen zijn te verkrijgen in mijn Etsy shop. Ze zijn lekker warm, zitten lekker en zijn groot genoeg om lekker in weg te kruipen als het nog veel kouder wordt.




Wil je een muts in een andere kleur, laat het me dan even weten. Hier kun je een overzicht vinden van alle kleuren. Een effen kleur kan natuurlijk ook.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten