vrijdag 25 oktober 2013

Update : Opnieuw beginnen

Het is eigenlijk wel weer eens tijd voor een update. De laatst keer vertelde ik dat ik gezakt was voor mijn afstudeerproject en dat ik helemaal opnieuw moest beginnen. En dat ik daar geen zin in had.

Maar het kwam er eigenlijk op neer dat ik geen andere keus heb. Na 4 jaar lang studiefinanciering en ov krijgen, is die schuld bij de IB-groep/DUO wel heel hoog....
Ik had een gesprek op school, over hoe ik het nu aan moest pakken en wat ik moest doen om zo snel mogelijk een nieuwe opdracht te krijgen.


Ik heb me dus weer ingeschreven voor school en ben hard op zoek naar een afstudeeropdracht. Helaas gaat dit niet helemaal goed. Ik had twee opdrachten in het vooruitzicht maar deze zijn beide ingetrokken. Door de vele bezuinigingen vanuit Den Haag weten veel bedrijven gewoon niet waar ze aan toe zijn en of de opdracht aan het eind van het jaar nog bestaat.

Maar goed, ik zoek verder. Probeer met alle macht bedrijven in de buurt te vinden, maar het is niet makkelijk.
Dus hoor of zie je iets over een afstudeeropdracht in de marketingrichting??? Denk dan aub aan mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten