maandag 4 november 2013

Facebook

Recent heb ik een eigenlijk Facebookpagina aangemaakt voor mijn Etsy shop. Waarom zou je denken? Ik heb namelijk al een blog. Ja dat klopt maar mijn blog is Nederlands en mijn blogs vertalen in het Engels is lastig.
Daarom heb ik een Engelse Facebookpagina gemaakt. Hier kunnen mensen vanuit Etsy me volgen en krijgen ze toch wat inzicht in wat ik doe, waar ik mee bezig ben en hoe de producten tot stand komen, zonder dat ik lappen tekst moet gaan vertalen.


Ik probeer er 2 keer in week wat op te zetten en dingen te laten zien met foto's. Mijn Etsy shop is ook gelinkt naar de pagina. Zo kun je gemakkelijk zien wat ik te koop heb op Etsy en kun je rechtstreeks naar het product klikken.

Uiteraard probeer ik hierdoor ook wat naamsbekendheid te vergaren en hoop dat mensen nieuwsgierig worden naar mij en mijn shop.
Ik zou zeggen, gaat dat zien, like mijn Facebookpagina en vertel het rond!

1 opmerking:

  1. He, ik was net op het blog van snailmailmagazine en zag jou naam 2 keer genoemd i.v.m. een snailmailboek. Anke had dit voor Flavourites gemaakt en je wordt genoemd in de bronnen! Het heeft misschien niet direct met haken te maken, maar misschien een idee om naar te linken? Het boek kun je trouwens direct inzien, echt mooi gemaakt door Anke.
    Ik heb vandaag een vrije dag en ben al begonnen aan jou brief; lang leve adv-dagen!

    BeantwoordenVerwijderen