vrijdag 8 november 2013

KreaDoe 2013

Op 2 november was het eindelijk zo ver, de Kreadoe beurs. Na een soepele reis kwamen we aan in Utrecht. Voor de ingang van de beurs was het druk en moesten we een tijdje wachten, maar rond 11uur hadden we de jas op gehangen en binnen.

In de eerste hal kwam ik wel wat stands tegen die garen verkochten, maar ik was er niet kapot van. Ik besloot er over na te denken. Ik kon nog altijd terug om het alsnog te kopen.
Ook in de tweede hal viel het me eigenlijk wat tegen. Er waren veel nieuwe stand die garen verkochten, maar het garen voldeed niet aan mijn eisen.

Ik wilde wat garen kopen voor wat sjaals, maar veel garen kriebelt als snel bij mij. Dus ik was opzoek naar heel zacht garen. En dat was er dus niet. Veel garens waren stug en kriebelde....
Maar ik ging niet met lege handen naar huis.

Bij de stand van Kimya verpakkingen kocht mijn moeder deze cadeauzakjes met schattige uiltjes erop.


Uiteraard moest de stand van Echtstudio ook bezocht worden, daar was het uiteraard weer heel druk. Ik wilde hier nog eens het garen Stylecraft bekijken en bevoelen, maar ook dat vond ik niets. Ik kocht daar wel het boekje Zoomigurumi 2 en een Clover Amour haaknaald 4mm.


Bij Leuke Lintjes kocht ik twee stempels, een stempelkussen en twee soorten stickers.


Op de weg naar buiten besloot ik ook nog een messenset te kopen. Waarom die stand daar stond, was me een beetje een raadsel. Maar goed, we hadden nieuwe messen nodig en dit was een goede aanbieding, dus we kunnen weer vooruit.

De buit op de Kreadoe viel best mee. Ondanks dat de stands me wat tegenvielen heb ik me toch goed vermaakt. Mijn moeder heeft wel flink ingekocht.

Ook op het station van Utrecht heb ik me ingehouden. De prijzen van de Starbucks lagen toch wat hoger dan verwacht en die heb ik dus overgeslagen. De Paperchase is dicht door verbouwing, dus daar konden we niet naar toe.
Toen bleef alleen Julia's over. Daar heb ik weer een heerlijke Pasta Pesto Pollo gegeten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten