vrijdag 28 februari 2014

Monthly update '14: 2/12

Het is alweer eind februari. Jeetje wat gaat dat snel! En ik heb jullie weer een hoop te melden.

Mijn challenge gaat nogsteeds goed. Scheelt misschien ook wel dat ik nog niet veel in de stad ben geweest. Het zijn nu voornamelijk knutselspullen die ik koop als ik winkels tegenkom, dus dat is al een verbetering.
Ik ben wel met een vriendin in de stad geweest. Toen zag ik ook veel leuks, maar heb verstandig alles teruggehangen en met oogkleppen verder gelopen.

Het boekje bijhouden met dingen waar ik blij van werd elke dag, gaat wat lastiger. Ik denk er niet zoveel meer aan en moet soms dagen bijschrijven. En op dagen dat ik niet veel doe, kom ik niet verder als "lekkere luie middag". Het is wel lekker maar daar wordt ik niet altijd blij van. Ondertussen heb ik ook besloten per week alle leuke dingen op te schrijven. Dan blijven echt de leuke dingen over en blijft de motivatie hopelijk ook.


De vorige keer vertelde ik dat ik nog niet wist wanneer ik geopereerd moest worden. Ondertussen weet ik dit wel. 21 maart ben ik aan de beurt. Volgende week moet ik voor twee gesprekken naar het ziekenhuis en dan krijg ik ook echt te horen wat ze precies gaan doen.
Maart is anders altijd een hele leuke maand, maar nu gebeurd er zoveel dat ik er wel een beetje tegenop zie. Ik hoop dat ik jullie volgende maand kan melden dat alles goed verlopen is.

Ook over school en mijn stage opdracht is goed nieuws. Gisteren mocht ik eindelijk presenteren op school. Dit ging goed. Ik moet nog een aantal dingen aanpassen en dan opnieuw inleveren. Helaas gaat starten op 3 maart niet meer lukken, maar dat is niet zo erg. Ik kan voor de operatie nog beginnen en vast informatie verzamelen zodat ik ook tijdens mijn herstel vooruit kan.

Naast carnaval staat Maart ook in het teken van iets anders leuks. Het jaarlijkse familieweekend. Dit jaar was het de beurt aan vriendlief en mij om het te organiseren. Het ging niet zonder slag of stoot maar de grote dingen zijn rond. We moeten nu nog alleen de puntjes op de I zetten en de avondinvulling compleet maken en dan zijn we er klaar voor.

Zo op papier lijkt het niet veel, maar gevoelsmatig wel. Het is allemaal leuk maar ook erg spannend.



En nog meer goed nieuws! De lente komt eraan!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten