maandag 21 april 2014

Elly de olifant

Ik was eerder nooit zo'n fan van RibbonXL. maar toen ik een nieuw patroon van hun zag op Facebook, wist ik dat dat mijn volgende project zou worden.

Voor het patroon heb je twee bollen RibbonXL nodig. Ik ging naar mijn wolwinkel en zocht eigenlijk twee gele bollen, maar die hadden ze helaas niet. Ik besloot twee rode mee te nemen en ging thuis direct aan de slag.


Met het patroon kun je Mo de olifant maken (die ik even omgedoopt hebt tot Elly), een hele grote maar schattige olifant. Ik had echt net genoeg aan de twee bollen.
Het is een vrij makkelijk patroon, al is het wel vrij zwaar. Vooral het hoofd kost wat kracht.


Elly is 25cm groot geworden en zo'n 40cm lang. Een echte grote olifant dus! Ze is erg leuk als speelkameraadje of als decoratie voor op een kinderkamer.


Elly is nu te vinden in mijn shop. Ook staat Mo in mijn shop, een made to order item, waarbij je dus zelf de kleur kunt kiezen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten