vrijdag 25 april 2014

Monthly update '14 4/12:

Deze maand was het voornamelijk veel rustig aan doen en niets doen. Ik had weinig tot niets gepland staan en dat was ook wel fijn. Teveel activiteit of hele middagen zaten er gewoon nog niet in.
Het gaat nu beter met me, maar ben zeker nog niet helemaal hersteld. Ik ben afgelopen week weer begonnen op stage, maar na een morgen ben ik kapot en ben ik blij als ik 's middag op de bank mag liggen om bij te komen.

Met mijn mond/kaak gaat het gelukkig wel goed. Volgens de chirurg ziet het er allemaal goed uit. Ook hem ik volgens hem nog geluk gehad met de zwelling. Hij had veel erger gezien. Ik heb ook nieuwe rotgen foto's moeten maken. Daarbij is goed te zien wat ze allemaal verplaatst hebben.


Ook bij de ortho vonden ze dat het er allemaal goed uitzag. Volgende maand moet ik weer terug en moet ik daar ook weer foto's maken. Aan de hand van die foto's kunnen ze dan gaan bepalen war er nog moet gebeuren en hoelang ik nog moet beugelen. Het einde is dus echt in zicht.

Ik heb afgelopen maand wel gefaald met mijn no-buy challenge, of ja, een beetje dan. Voor de tuin kocht ik samen met mijn moeder wat potten en planten. Voor een doopsel en bruiloft bestelde ik wat dingen op Etsy. Voor mezelf kocht ik een ketting op Etsy en een Melano ring (met tegoedbon, dus dat scheelde). En ik vond eindelijk een outfit voor de bruiloft.
Niet alleen voor mij dus en zeker niet alleen maar kleren. En verder was bijna alles in overleg.


Mijn andere challenge, het opschrijven van leuke dingen, heb ik helemaal laten varen. Ik haalde er geen voldoening uit en had gewoon geen zin meer om het in te blijven vullen.

Volgende maand kan ik jullie al mijn geshopte dingen laten zien. Ik kan niet wachten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten