vrijdag 11 april 2014

Het €15 spel: aankopen

Een tijdje terug vertelde ik jullie over het €15 spel, hoe het in zijn werk ging en wat ik verkocht had. Voor al die verkochte spulletjes, mocht ik iets kopen. Vandaag laat ik jullie zien wat ik gekocht hebt.

Als eerste kocht ik twee bollen wol bij Bebe's Bazaar. Nikki verkoopt in haar shop een aantal verschillende bollen wol, haak- en breipatronen en wat vintage spulletjes.

Ik kocht een roze streng O-Wool Legacy Bulky - biologische merino wol, die echt heerlijk zacht is en een streng donkerblauw met glitters Tahki Yarns Soho Tweed 317.

De tweede ronde kocht ik het verrassingspakket bij Heedopter. Jennifer verkoopt allerlei leuke papierenspulletjes en veel van haar items stonden dan ook op mijn verlanglijstje. Omdat ik niet kon kiezen, koos ik voor het verrassingpakket. Daarin zat uiteindelijk een kaart, een notitieboekje en een vel inpakpapier. Het is een erg leuk pakket geworden.



Als laatste kocht ik bij Puppets and Hugs.Renske verkoopt allerlei van vilt gemaakte knuffels. Ook bij haar vond ik het moeilijk kiezen en ik ga de shop zeker onthouden voor bijvoorbeeld een kraamcadeautje. Uiteindelijk kocht ik dit schattige eekhoorntje bij haar.


Ik ben erg blij met mijn aankopen. Alle pakketjes waren erg leuk verpakt en ook snel verzonden. De shops zijn dus zeker het bekijken waard. En ook het €15 spel was een groot succes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten