maandag 7 april 2014

Opbergmand

Via Facebook zag ik dat Echtstudio een opbergmand had ontworpen met het garen Lammy Hawai. Ik kende het garen niet maar wilde de mandjes wel heel graag maken. De foto's waren goed gemaakt, de mandjes leken erg groot. Terwijl ze maar 13cm hoog zijn.


Ik besloot zelf twee kleuren Lammy Hawai te bestellen. 1 bol Lila en 2 bollen Turquoise. Met de 2 bollen turquoise wil ik een grotere mand maken.


Ik begon direct aan de "kleine" mand. In centimeters (17cm doorsnee en 13cm hoog) lijkt hij niet zo groot maar er kan toch verrassend veel in. Het mandje is een leuke aanvulling op bijvoorbeeld een badkamer of kinderkamer voor allerlei kleine tubetjes, doekjes of andere kleine spulletjes.


Met de twee andere bollen wil ik een grotere mand maken, zodat ik ook aan opberger aan kan bieden voor bijvoorbeeld luiers, handdoekjes of make-up spullen. En vaak staan twee verschillende maten mandjes langs elkaar ook erg leuk.


Het mandjes staat ondertussen in mijn shop. Uiteraard is er ook een mogelijkheid om een andere kleur te bestellen. Dan maak ik de mandjes gewoon voor je op bestelling.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten