dinsdag 28 juni 2011

Langzame vooruitgang

Ik heb weer een kleine update van mijn lijstje....ik heb voornamelijk dingen gedaan, die ik meerdere keren moet doen om mijn doel te bereiken dus nog weinig af te strepen helaas.

Ik ben namelijk nog een paar keer gaan uiteten.. En daar zat ook een nieuw restaurant bij. De Dorpsherberg in Ospel. Een beetje een oud restaurant maar wel erg lekker.

Om de 50e verjaardag van Marga (stiefmama ;)) te vieren zijn we ook nog een keer gaan uiteten en daarna gaan bowlen. Dit was ik alweer bijna vergeten. Het was erg gezellig en ik ben (volgens mij) derde geworden....Kon helaas niet winnen van pap en Maikel....Moet nog een beetje oefenen.

Ook ben ik vorige week een dagje naar Amsterdam geweest. Samen met Ilse en Michelle heb ik gezellig gewinkeld en hebben we van een high-tea genoten. Ook dit had ik nog nooit gedaan, maar het was erg leuk om te doen en natuurlijk heel lekker :D
Eigenlijk wil ik nog een keer naar Amsterdam maar dan voor een tochtje door de grachten, het anne frankhuis enzo......Misschien wil Jelle een keer mee ;) (vast niet....:()

Ik heb ook al mijn 2e boek uit. De man die naar Auschwitz wilde van Denis Avey.
Het verhaal gaat over een engelse soldaat die gevangen wordt genomen en in een kamp komt te zitten vlakbij Auschwitz 3 (ik wist helemaal niet dat er 3 Auschwitzen waren, wel dat er natuurlijk meer kampen waren maar niet dat die ook onder de noemer Auschwitz vielen) en hij wil met eigen ogen zien wat er in dat kamp gebeurd. In het begin is het een langdradig verhaal maar uiteindelijk best een mooi boek en ontroerend om te lezen.

Ik lees de laatste tijd veel boeken die te maken hebben met de tweede wereldoorlog en er staan er nog genoeg op mijn lijstje.....vind het wel interresant, maar ben nu bezig met wat lichtere kost.....:D mag ook wel een keer.

Ik heb nog een doel behaald, maar dat verdient een eigen verhaaltje...dus dat komt nog ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten