woensdag 29 juni 2011

Nieuwe liefde :D

Zoals ik in mijn vorige verhaaltje al zei, ik heb nog een doel behaald. Ik ben in bezit van een eigen vervoersmiddel :Dnamelijk een scooter (oke...een snorfiets, want hij gaat maar 25km per uur, maar een scooter klinkt leuker).

Het idee ontstond eigenlijk toen we op de Autorai waren en daar bij het scooter en motor gedeelte uit kwamen. Ik was het ondertussen wel zat om elke keer met de fiets overal naar toe te moeten of te moeten wachten tot er 1 van de 3 (ja er staan 3 auto's voor de deur en die zijn altijd weg als ik er 1 nodig heb :() thuis was. Nu met de scooter kan ik overal zelf naar toe.

Uiteraard moet ik wel het hipste van het hipste hebben en niet zo'n goedkoop prulletje. Ik heb wel echt op marktplaats gekeken maar daar waren de tweedehands bijna net zo duur als een nieuwe.
Het is een retro scooter geworden en na 3 lange weken wachten werd hij eindelijk bezorgd :D Ik ben er heel blij mee (oke, toen hij vorige week niet wilde starten was ik iets minder blij, maar hij doet het weer)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten