woensdag 20 juli 2011

Leren Haken

Ja ik weet het...het klinkt suf en ouderwets enzo. Maar ik wilde leren haken, ik kwam op het idee doordat ik op internet allerlei leuke poppetje tegen kwam.
Eigenlijk direct na het verzinnen van dit doel ben ik aan de slag gegaan. Mam had nog wel een haaknaald en wat garen. Helaas voldeed dit garen niet echt en heb ik in een hobby winkeltje nieuw garen gekocht, tevens heb ik direct 2 boeken gekocht met voorbeelden en uitleg.

Na wat onderzoek op internet kwam ik nog een heleboel leuke sites tegen en ook nieuw garen, gemaakt uit restanten van de textielwereld genaamd Zpagetti. Echt super leuk.

De basis steken ken ik ondertussen en ik heb al het een en ander gemaakt. Als eerste heb ik met Zpagetti een vulling gemaakt voor een rietenmand, hierin kan ik dan al mijn haakspulletje in opbergen. En ik heb een konijntje gemaakt, helaas lijkt deze nog niet helemaal op het voorbeeld :(

De mand gemaakt van Zpagetti

Mijn konijntje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten