donderdag 6 oktober 2011

Nieuw begin

Hier ben ik weer! Ik heb mijn oude blog nieuw leven ingeblazen omdat ik het toch wel miste....en ik denk dat ik toch wel wat te vertellen heb.
Maar met mijn nieuwe blog wil ik me niet meer alleen richten op het day zero project, maar ook op andere dingen zoals het haken waar ik nu net mee begonnen ben.

Ik wil gewoon aan iedereen laten zien dat haken geen suffe oude oma hobby meer is, maar echt leuk is en dat je er leuke dingen mee kunt maken :D

Ook zal ik gewoon gaan schrijven over andere dingen die me bezig houden...op dit moment ben ik ook erg bezeten van het inrichten van een huis (ik wil graag gaan samenwonen, maar de bank helpt niet echt mee). Ik zal proberen jullie niet te overspoelen met plaatjes enzo, dus ik denk dat ik het in collages ga verwerken...maar dat kan nog veranderen ;)

Nou, veel leesplezier en ik hoop dat er deze keer iets meer lezers zullen zijn :D

Doeiii

Geen opmerkingen:

Een reactie posten