donderdag 6 oktober 2011

Haaksels

Zoals beloofd, collage van al mijn haaksels. Begin juli heb ik leren haken en mijn lijstje van wat ik wil haken wordt steeds groter. Ik maak eigenlijk vanalles....van amigurumi (japanse term voor knuffels haken) tot kussens van Zpagetti. Zeker Zpagetti is geschikt voor het maken van woonaccessoires.
Mijn lijstje bestaat dan ook voornamelijk uit dekens, spreis en kusens. Sinds kort heb ik ook drie nieuwe boekjes erbij waar echt super leuke knuffels in staan, dus daar ga ik er zeker ook nog een aantal van maken.

Ik heb dus een collage gemaakt van (bijna) alle dingen die ik gemaakt heb. Het schildpadje en het girafje heb ik gemaakt voor collega's van J. die net vader zijn geworden, als kraamkado dus. Het kleine uiltje is voor mijn nichtje (waarvoor ik nog een nieuwe moet maken, omdat deze al kapot is :( ) En de rest gewoon lekker voor mezelf. Vooral het girafje en de grote uil (ja dat groene gekke ding :p) zijn mijn trots. En het kussen...tja dat ziet er echt zo groot en zwaar uit als het lijkt :D

Er zal zeker nog veel volgen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten