woensdag 10 oktober 2012

Open dag Echtstudio

Afgelopen zaterdag was er bij Echtstudio een heuse Amigurumidag. Een hele dag die ik het teken stond van gehaakte knuffels en vooral veel wolletjes en inkopen doen ;)

Vorige jaar was ik al naar de opendag geweest van Echstudio en voor mijn opdracht van school ben ik er een aantal keren geweest. Het is gewoon zo'n leuk winkeltje daar kun je niet met lege handen weggaan.

Uiteraard stond er weer vanalles lekkers voor ons klaar, maar ook de kerststal was al present en de vele gehaakte knuffels uit verschillende haakboekjes.




Ik had eigenlijk niet veel nodig (behalve knoopjes, maar die hadden ze daar niet) wel hadden ze gelukkig Phildar Partner 6 liggen, zodat ik nog 1 laatste bol voor mijn deken mee kon nemen. Ook heb ik 2 kerstpatronen gekocht en nog een aantal bolletjes Catania en Coton 3. De stash kan nooit groot genoeg zijn en deze kleuren ontbraken nog aan mijn verzameling ;)


De 3 gekleurde bolletjes had ik mijn oog al op laten vallen. Die moest ik gewoon hebben, nu alleen nog een bestemming ervoor vinden.

Verder had Echtstudio nog erg schattige mini-gurumi's staan. Dit zijn hele kleine versies van amigurumi en zijn maar ongeveer 3 tot 5cm groot!
Wat een gepriegel zal dat zijn......ik ga er niet aan beginnen hoor ;)


Het was een erg geslaagde dag en helemaal de reistijd waard. :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten