maandag 26 november 2012

Baby blanket

k heb laatst iets gemaakt en ik wist eigenlijk niet zo goed waarom. Het was een heel patroon enzo, maar ja ik had er zelf niets aan.
Ik was het patroon al een keer eerder tegen gekomen op Pinterest, maar toen was het eerder zo van: ow mooi, dat ga ik ooit een keer maken.
Maar toen ik hetzelfde patroon via Link your stuff tegenkwam, moest en zou ik het ineens maken. Ik heb toen geroepen dat ik het gewoon voor iemand zou maken......

En zo kwam het dus dat ik een babydekentje ging maken met een allerliefst stofje erbij.


Ik was meteen verliefd op deze vrolijke en schattige vogeltjes. Ook had ik snel het garen en de kleurtjes erbij gevonden. Ik had nog restjes liggen van mijn eigen deken en met een paar bolletjes geel erbij zou ook dit dekentje leuk en lekker zacht worden.


Het was de bedoeling dat het dekentje met drie draden gehaakt werd en dan krijg je dit effect. Erg leuk maar ook best druk :D

Toen het project bijna af was, kwam ik tot de conclusie dat het toch best een groot en duur projectje was geworden en vond ik het zonde om hem zomaar weg te geven.
Dus nu is mijn dekentje te koop! Dus ken je iemand die een meisje verwacht of nog opzoek is naar een schattig en warm dekentje???? Stuur ze naar mij. Over de prijs is te praten ;)

Deze kleuren komen het meeste overeen




Uiteindelijk is het dekentje ongeveer 90cm bij 80cm geworden en het is gehaakt met Phildar Partner 6 (garen bestaande uit 50% Nylon, 25% Acryl, 25% Wol. Dit is lekker zacht en kriebelt niet!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten