woensdag 26 juni 2013

Etsy veranderingen

Begin van het jaar opende ik mijn eigen Etsy shop. Voor mij was dat een spannend moment...het is toch heel wat om je eigen "winkeltje" te hebben, ook zonder verkopen ;)

Maar al die tijd stoorde ik me aan mijn gekozen naam. Ik had er van te voren gewoon beter over na moeten denken en dat stomme Engelse woord voor gehaakt kreeg ik zelf niet eens mijn bek uit. Niet echt goede marketing/verkooptechniek voor je eigen winkel.
Ik heb de naam nu veranderd in MrsKeunings. Dit omdat dit wel bij me past en ik deze naam ondertussen ook op Instagram gebruik. Dat is wat universeler. De shop is dus hier te vinden.

Ook ging ik steeds meer twijfelen over de prijzen, ze waren toch wel wat hoog. Ik hoop dat de prijzen nu iets beter zijn en mensen bereid zijn om mijn knuffeltjes te kopen. Ook heb ik de verzendkosten wat aangepast maar hier kan ik helaas weinig aan veranderen.....PostNL wordt er niet goedkoper op.

Zijn er nog andere dingen die volgens jullie als bezoeker/ potentiƫle koper beter kunnen?
Ooit wil ik ook echt een logo met bijbehorende header enzo, maar daar is het denk ik nog even te vroeg voor.

En zeg nou zelf....iedereen wil toch een van deze twee cuties in huis hebben??!!!

Of dit schattige walvissen cadeau geven?? ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten