zondag 30 juni 2013

Karel de Kikker

In maart bezocht ik samen met mijn moeder en een vriendin van haar de Hobbybeurs in Den Bosch. De vriendin van mijn moeder is helemaal gek van kikkers. Zij vertelde dan ook over een gehaakte kikker en het patroon daarvan, maar dat dat niet helemaal gelukt was.

Later vroeg mijn moeder of ik voor de verjaardag van die vriendin een kikker wilde haken. Ik ben zelf niet zo'n fan van kikkers, maar goed, ik kon het niet maken om nee te zeggen. Ik heb toen een aantal keren gevraagd wanneer haar vriendin jarig was.
In Juli. Ik heb het zelfs nog een paar keer nagevraagd....in Juli, ja in Juli. Nou oke, dan had ik nog ruim de tijd.

Eind mei besloot ik toch maar aan de kikker te beginnen, dan was hij tenmiste op tijd af. Twee weken geleden was Karel eindelijk af en belde ik mijn moeder.....Ja leuk dat hij af is, maar ze was afgelopen maandag jarig. :(
Had ik dus elke keer Juli verstaan terwijl mijn moeder Juni zei!!! Foutje, maar gelukkig vond ze het niet erg.


Zelf ben ik nogsteeds geen fan Karel en ik vind zijn ogen ook best eng...maar goed, als mijn moeder's vriendin er blij mee is, ben ik ook tevreden! :D

1 opmerking: