woensdag 3 juli 2013

Handspun Thick and Thin Merino Wool

Via Pinterest zag ik ineens dit mooie bolletje wol voorbij komen en ik was opslag verliefd!


Het ziet er gewoon zo zacht en knuffelig uit en ook de kleuren vind ik erg mooi.

Het is schijnbaar handgesponnen merino wol. Ik heb geen idee wat merino wol precies is, maar het schijnt heel fijn te werken en duur te zijn.

Ik heb geen idee wat ik zou willen en kunnen maken met dit soort garen, maar hij zou denk ik ook erg mooi staan in een glazen doosje om naar te kijken.

Dit bolletje garen is te krijgen bij HookaholicHandspun  via Etsy. In de shop worden nog meer mooie handgesponnen wolletjes verkocht. Om bij weg te dromen!

Deze bol bevat ongeveer 45 meter garen, weegt ongeveer 60 gram en is te koop voor 10 euro.


1 opmerking:

  1. Merino wool is from Australian sheep....supposed to be very good wool they used to use it for Italian suits for men

    BeantwoordenVerwijderen