maandag 22 juli 2013

Hi, again

Hallo allemaal, genieten jullie ook zo van het mooie weer? Het is eindelijk eens echt zomer in Nederland! Van mij mag het nog een hele tijd zo blijven.

Ik heb jullie verwaarloosd, dat weet ik. Maar ik had andere dingen aan mijn hoofd. Ik had jullie graag willen melden dat ik afgestudeerd was en mijn diploma eindelijk op zak had, maar dat is helaas niet zo.

Vlak voor mijn verdediging kreeg ik te horeb dat mijn scriptie is afgekeurd. Ik kreeg een hele hoop feedbback (lees dingen die niet goed waren) en moest aan de slag met aanpassen.

Afgelopen vrijdag heb ik mijn scriptie voor de tweede keer ingeleverd. Nu is het weer afwachten. Op 22 augustus heb ik mijn echt verdediging en hopelijk slaag ik dan gewoon.
Nu kan ik dus tot die tijd lekker genieten van het weer. 

Ik heb zelf een aantal projectje op stapel staan en die kan ik jullie dus ook weer laten zien. Ik zal dus weer wat regelmatiger gaan bloggen. 



Groetjes vanuit mijn zwembad. 
Enjoy the summer!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten