maandag 29 juli 2013

Te koop

Ik wil iets nieuws proberen. Ik heb een aantal dingen waar ik vanaf wil. Nu kan ik deze wel op marktplaats gaan zetten, maar ik dacht laat ik het eens via mijn blog proberen. Of ik er een apart hoekje voor ga maken weet ik nog niet, ik probeer het eerst even zo.

Als eerste zal ik beginnen met wat haakgerelateerd, namelijk een bol Zpagetti. Deze bol heb ik gekocht voor mijn poef maar nooit nodig gehad. Ik heb er nog wat mee proberen te maken, zoals kleine onderzetters maar dat werd ook niets. Er zit nog 800 gram op de bol, dus bijna volledig. De rechtse foto geeft de kleur het beste weer. Het is een soort grijs/bruin.
Prijs: €7.50 (exclusief verzenden, moet met pakketpost)

Een geel Supertrash hemd/t-shirt. Het t-shirt heeft een soort ondershirt van gewoon katoen met daarover heen nog een extra laagje.
Maat 40
Bijna niet gedragen
Prijs: €15 (past wel door de brievenbus)

Jurk van Pieces, één keer gedragen. Maat m.
€10 (past door brievenbus)

G-star hemd. Gedragen, maat S.
Prijs: €7,50 (past door brievenbus)

Swatch Touch horloge. Horloge zonder knopjes, geheel te bedienen via het touchscreen. Amper gedragen, heeft helaas wel krassen rechts onder maar dat is bijna niet te zien.
€40 (exclusief verzenden)



Ik heb nog een aantal restjes Zpagetti in verschillende kleuren liggen, als daar interesse in is, hoor ik dat graag en dan maak ik wel foto's.

Heb je interesse in iets, laat een berichtje achter of mail via tkempen @ home .nl. 

1 opmerking:

  1. He, dat is een goed idee! Ik ga zelf regelmatig kijken op de blog van beautygloss en haar zusjes hebben standaard spullen te koop op hun site.

    BeantwoordenVerwijderen